title>Carina-snurrig som få. -

Ajajajajajajajaaaaaaj!

I morse så trodde jag inte att jag skulle kunna röra mig på hela dagen. Jag har så jäkla ont efter träningen igår så jösses. Men det är gött ont. Vilken träning. Det var stenhårt redan från första minuten, och efter ca 50 minuter fick jag ett blodsockerfall i kombination med blodtrycksfall så jag var nära att kräkas. Jag startade med ett blodsocker på 15,4 och då kopplade jag bort pumpen, efter 50 minuter hade jag 5,4 helt utan insulin, kopplar jag bort pumpen så har jag inget insulin alls i kroppen som ligger kvar. Jag fick gå ut en stund och sätta mig. Efter tio minuter var jag i gång igen, men med lugnare tempo. Det är lätt att ryckas med och glömma att man faktiskt inte kan köra hårdare än man orkar. När jag kom hem var jag helt slut, började redan då få ont så Håkan fick tappa upp ett bad åt mig innan jag kunde lägga mig för natten, sov väldigt dåligt med fortsatt fallande blodsocker vaknade 6:30 med ett socker på 2.3. Jag får nog planera detta bättre, det blir till att prova sig fram för jag har aldrig kört så hård träning förut. På tisdag får Håkan bli standin för H kan inte då och det är skönt att ha någon man känner att sparra mot. (eller vad det heter)

Tack Broder för tipset, jag är supernöjd med träningen!

I morse åkte jag till frisören med H. Jag är ju på jakt efter en ny frisör och jag fick fullt förtroende för dom där, är väldigt nöjd och ska bara gå där hädanefter.

Rör mig lite lättare nu än i morse men så var det en vänlig själ som sa att andra dagen är värst så då vet jag vad jag har att vänta mig i morgon när jag kliver upp kl 06:00. :-)

Ha en skön kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0