title>Carina-snurrig som få. -

God morgon...

Sista natten gjorde jag nu, sen är det 2 veckor kvar tills de kommer tillbaka på schemat. Jag känner mig trög i huvet, brukar bli lite som sirapshjärna när jag jobbat nätter. Lite grinig är jag också:-(

Meeeen, nu har jag duschat och ska ner och äta så jag ska inte vara grinig mer, jag ska inte vara grinig mer, jag ska inte vara grinig mer.......

Felix och Alex ska spela wii en stund nu och Håkan är och handlar. Han inhandlar ett sushikit så senare blir det sushibak och sushifrossa, kan man väl inte vara grinig då heller...eller? Näää.

Halka inte runt på gatorna idag nu!

Hejsan

Kommentarer
Postat av: Hannele

OM du var grinig, som den värsta surkatten!

2011-01-10 @ 17:15:32
Postat av: Anonym

Du...jag tog 3 samtal från dig denna dag. Det är stOOrt;-)

2011-01-13 @ 17:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0