title>Carina-snurrig som få. -

Godmorgon!

Ligger i sängen och ska alldeles strax gå ner och äta frukost. Felix var tidigt uppe så han har redan ätit och Håkan sticker och jobbar nu. Ska bara invänta lilleman som sover fortfarande. Felix kom in till mig nu och berättade att han träffat "Ray William Johnson" i natt. Va? ":`-Men mamma, vet du inte vem det ääääär?" Öhhhh nä. "-Det är den typ bästa youtube gubben evvvver!" Jaha. Jag hänger inte riktigt med känner jag måste kolla upp det det där. Nämen, nu kom Håkan med en berocka också, den här dagen kan ju bara bli bra när den börjar så här :-)

Jag tänkte att jag skulle berätta vad jag gjorde igår men jag tänker och tänker och kommer inte på......JO! Vi åkte ner till stan jag Alex och Håkan för att hitta ett par passande träningsbyxor till Håkan, utan dragsko eller blixtlås. Men vi hittade inget, däremot hittade Alex sin mormor på stan:-) Min lilla mamma hakade på och vi luchade ute. Sen följde hon med hem och gick ut med Kevin. Vi åkte efter det iväg på loppis vid marieberg där Alex handlade en hund och en medalj för 5 kr och vi köptwe såna här strömpaddlar ni vet, såna som är bra för ömma muskler och leder. De såg jättefräscha ut och fina, vi får se hur VI ser ut efter vi provat, Håkan får prova först;-)

På kvällen igår var jag och L på fitnessyoga, det var trevligt mysigt och skönt att komma iväg på nåt men inget mer. Själva träningen var precis som det jag kör hemma, jag längtar till ikväll. Då är det kick´n box igen! Det ska ju kännas efteråt menar jag. Håkan börjar bli nervös för ikväll, och jag vet precis hur han känner. Det där jobbiga av att inte veta hur det ser ut, vilka rutiner det är och vad det är för folk där. Men det blir kul.....och skittufft:-)

Herregud! Nu stack Alex in huvet fnittrade och sa "-Är du blind kärring!" Sen gapskrattade han charmigt och berättade att han stog bakom dörren jääääättelänge;-) -"Jag vet sa jag, du flåsar alldeles för mycket för att det ska bli bra smygning" "-Oj då", skrattade han.

Nej nu ska vi gå ner till köket för att inviga dagen. Idag tänder vi ljus och myser innan vi drar till karlstad. Jag ska på läkarbesök,rutinkontroll och sen fortsätter jakten på träningsbyxor!

Kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0