title>Carina-snurrig som få. -

Helgens bravader...

Bastuklubb med brudarna i fredags. Åh herregud vilket kackel men så jäkla roligt. Det var dropin på relaxavdelningen men typ bara vi där. Nån stackars ensam karl såg vi ibland men jag tror den tröttnade och gick in i badhuset i stället. Det var ett gubbgäng från skanska där före oss som abbonerat och de hade nog levt rövare där inne ordentligt för personalen såg inte så road ut. Framförallt inte när vi upplyste dom om att det var stopp i toan efter dom. Detta resulterade i att det bubblade upp avloppsvatten i golvbrunnen på relaxen, vilket vi tyckte var fruuuuuuktansvärt äckligt. Åtminstonde före 2 glas vin, sen var det tydligen inte nåt som bekom oss:-) Vi satt ju ändå i utomhuspoolen. Vi fick faktiskt en fribiljett när vi gick. Efteråt gick vi och käkade, och sen droppade en efter en av. Utom jag och L förstås som trodde vi var vana partajare helt plötsligt och drog vidare till 2krogen OCH efterfest. Eller ja efterfest, djupa disskutioner och 3 glas vatten. I går blev jag verkligen påmind om att jag inte var en van och rutinerad partajare. Jag tog mig inte ur pyjamasen på hela dagen:-) Mina pojkar tröttnade på att jag låg där så Alex och Felix kröp ner de med. Där låg vi och hade mysiga funderingar och korkade svar:-) Alex frågade bla om jag skrek när jag föddes. Nä sa jag, jag ville inte vara som alla andra bäbisar, jag ville vara speciell. -"Va? Sa du ingenting? "-Nä, jag höll en skylt det stog hej på" Alex såg alldesles chockad ut i en millisekund sen gapskratta vi allihop:-)

I torsdags bestämde jag mig för 3 dagars vila, men idag tyckte inte min kropp det. Jag är superrastlös. Hittade ett kick´n box pass på badhuset som M brukar gå på så idag kl 17 hänger jag med henne dit. Schmock schmock!





Kommentarer
Postat av: mamma

hej m står för mamma va hihi kram

2011-01-30 @ 13:41:44
Postat av: Carina

Ha ha ja mamma. M står för mamma:-) tihihi.....

2011-01-30 @ 13:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0