title>Carina-snurrig som få. -

Jag börjar sakteliga komma tillbaka...eller?

Jag känner att nu är jag på G! Jag har tränat hemma på wiifit ett tag nu och det har gjort att jag har fått njutningen av träningsvärk och nu börjar jag nog även få endorfiner för jag är SUGEN på att träna. Men jag vågar inte riktigt ropa hej än för jag känner mig för väl *suck* Men det som är bra är att vi är ett gäng tjejer som bestämt oss för att blomma ut detta 2011! Att sitta hemma och häcka och vara osocial och bitter, det är så 2010 if you know what I mean:-) NEJ, detta ska ju bli ett "må bra" år, det bestämde vi ju. Det är lättare när man är några stycken att hålla våra löften. Och Ingen ska träna eller umgås för att vi måste, utan enbart för att vi vill. JA! Det är nog nåt jag ska köra med oftare också.

Jag Vill städa, för jag älskar känslan efteråt. Jag VILL till jobbet, för jag trivs och tycker om att bidra. Jag VILL träna, för jag älskar min kropp när den är sund.

Feel free att ta efter!

Jag körde ett yoga pass också, efter den där DVD´n ni vet som jag provade för något år sen. Dett är mitt mål:



Eller hur? :-) Hihi:-)

Kram och fridens liljor på er!


Kommentarer
Postat av: Ella

Vi bara måste ses!!!! Å då vill jag se dig visa upp den här ställningen;)

2011-01-13 @ 20:38:51
Postat av: mamma

jo du. inga dåliga ambitioner ser fram mot detta hihi men glöm inte att du duger som du är kram mamma

2011-01-13 @ 21:21:24
Postat av: Mattiaskristina

This is a very good site. Thank you.

2011-08-26 @ 17:48:57
URL: http://mattiaskristina.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0