title>Carina-snurrig som få. -

Jag fattade aldrig...

Idag vaknade jag alldeles för tidigt efter nattjobbet eftersom jag fick insulinkänning. Skulle gå och lägga mig men har kontoret öppnat så är det svårt att stänga igen i full aktion. Jag låg och verkligen försökteoch för att bli lite trött så blippade jag runt på min blogg genom min Iphone och en sak är säker: Jag fattade aldrig.

Jag fattade inte att ni fortfarande var kvar och att ni lämnat massa fina kommentarer. De har gjort om här på blogg.se så tydligen ser man bara kommentarer som är skrivna kort bakåt i tiden. De andra får man klicka fram manuellt så: HEJ! Kul att ni är här, jag förtjänar det egentligen inte:-) Ska vårda er bättre.

Och Suss, självklart tycker jag att det är dags att vi ses snart, det är ju typ, 25 år sedan sist:-)

Näe, nu ska jag verkligen försöka stänga kontoret, skicka ut dom på tillfällig strejk eller nåt. Hörs!

Kramar!!

Kommentarer
Postat av: Linda Ö

Ja det är skönt att du är tillbaka så man har nåt o läsa !

2011-01-09 @ 18:58:40
Postat av: Carina

Kul :-)

2011-01-09 @ 23:34:54
Postat av: mamma

roligt att du har börjat blogga igen. Du skriver verkligen underhållande. kram

2011-01-12 @ 12:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0