title>Carina-snurrig som få. -

Kick´n box!

Snart är det dax för kick´n box igen. Håkan henkar denna gång. Jag köpte egna handskar idag. Nu slipper jag köra ner handen i de lånade på klubben, lite äcklad blev jag med tanke på hur mycket man svettas. Jag lånade brorsans sist och det är ju ändå eget dna så inte lika äckligt på nåt vis:-) Ungarna är på badmintonträning precis nu och mamma är på ingång för att vara barnvakt. I morgon kommer nog mitt inlägg handla om hur ont jag har :-) ursäkta på förhand!

Dagen i karlstad var skön. Vi käkade på mitt i city. Håkan beställde kebab med ?potatissallad? Alex tog som vanligt kyckling spett med jordnötsås och jag tog chicken noodles. Tänkte att jag gör ett undantag med kolhydraterna med tanke på träningen ikväll och känningen sist, tror det var ett smart drag. Besöket hos läkaren var en höjdare, jag möttes av ett stort leende och hon sa. "-Och du mår bra har jag sett" Jag har sänkt mitt hbA1c från 8,0 till 6,6 på 3 månader och det är enastående bra. *klapp på axeln* Jag har även tappat 3 kilo, nu är det bara 3-4kg kvar. 

På vägen till karlstad skrek för övrigt Alex från baksätet att han var så hungrig så det kändes som han brutit benet....typ. Dä ni, dä ä hungrigt dä!
 
Ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0