title>Carina-snurrig som få. -

Lyx lyx lyx lyx!!!!

Gud vad gott jag gjort mig själv! I går skulle ju jag och L simma några vändor men när vi väl var där så sa vi: "NÄE! Vi slår till på relaxen" och det gjorde vi. Som små tonårstjejer fnissade vi heeela vägen upp i hissen och kramade de handdukar som vi fick med oss i priset:-) Jag kan lova att det var så himla gudomligt, bubbelpoolen, ångbastun, och sist hårinpackning i torrbastun. Vi simmade några längder också, faktiskt:-) 2,5 timme fullkomlig njutning! Idag träffade jag H och vi åkte till ejes, där lyxade jag till det med en bit smörgåstårta sen solade vi. JAg följde med H för att boka tid hos frisören som vi hittade efter många om och men samt pölsebusker (det sista var internt) Och det slutade med att jag bokade en tid till mig också så i morgonbitti följer jag med H och klipper mig jag med!

Måste samla på mig ny egen energi, den jag hade tog helt slut.

Relaxen.


Kondis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0