title>Carina-snurrig som få. -

Mitt i natta.

Sitter på jobbet nu, är lite seg. Ska göra mig ett gott chai te strax.

Nä, inte vann jag över Håkan inte bara för att jag hade ett nytt rack. Men men inte hänger jag läpp för det. *inte så att det syns iallafall* Skönt att spela, Alex och Oscar var med och roade sig i hallen.

Jag och mitt nya rack:-)


När Felix kom hem från skolan idag så spelade vi det nya wii spelet, Michael Jackson-nåt. Man ska iallafall dansa som han och det är skitkul och apjobbigt. Man behöver massor av svängrum kan jag lova och man får se upp så man inte åker på en snyting av den som dansar brevid *ingen nämnd* ;-)

Nu ska jag fixa en kopp te!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0