title>Carina-snurrig som få. -

Ööööööhhh

Ja nu har jag vaknat. Väcktes av en alldeles onödig och störande insulinkänning, 2,6 kl 13:00. Jag körde en timmes yoga när jag vaknade, det var skönt. Det blev mycket start/stopp i badminton igår å jag var absolut kort i musklerna. Senare kom fina Håkan hem med sushi, mums! Nu är Alexander på ingång, de stora är redan hemma. Idag är det ju löning och det innebär storhandling de lux!

I morgon är det dagen D! Dagen som innebär avslappning och själahealing i världsklass!

Bad av skitig Kevin (och sur)

Men snälla husse, jag behöver inte bada. Jo, Kevin, det blir bra ska du se.


Det tror jag inte...


Men matte! Stå inte bara där! Rädda mig!

Kommentarer
Postat av: nathalie

hej du, fin blogg !

titta gärna in på min blogg och släng dit en kommentar? hihi

ha en bra dag, www.nnathaliee.blogg.se



puss

2011-01-27 @ 22:45:31
URL: http://nnathaliee.blogg.se/
Postat av: mamma

sköna bilder o sköna komentarer tack för morgonens första leende mamma

2011-01-28 @ 09:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0