title>Carina-snurrig som få. -

Stark starkare Carina!

Idag känner jag mig stark som en björn:-) Vi har haft en underbar frukost tillsammans. Nu bloggar jag medans Håkan lagar hyllarna i min garderob (utan att jag någonsin nämt något om det, underbart) Tack igen:-) Alex sitter en stund vid datan och Felix spelar psp. Vi ska röja en stund här idag bara för att vi kan och har tid. Men vi måste verkligen köpa en ny dammsugare, vår centraldammsugare bara krånglar hela tiden och nu vill jag ha en vanlig.

Igår kväll hade vi mys med film, "Den magiska leksaksaffären". Tyvärr var jag den som somnade först, runt halv nio tror jag. Jag fick familjens godkännande att förflytta mig till sängen och det var skönt, somnade nånstans mellan dörrkarm och huvudkudde;-)

Nej nu blir det lite städning innan vi börjar gamea jag och Håkan, det blir Donkey Kong, ungarna gillar att sitta brevid och ge "tips"



Kommentarer
Postat av: mamma

jag blir glad av att läsa din blogg ,önskar bara att jag hade din förmåga att formulera mig kram

2011-01-23 @ 13:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0