title>Carina-snurrig som få. -

Tji fick ni.

Jag tänker inte alls klaga över hur ont jag har. Det var ett mycket lugnare pass i går. Håkan klrade sig fint, j jag med för den delen:-) Idag känner jag mig lite stel men stark. Vi körde en del rygg på yogan i måndags och jag känner av det. Ikväll blir det äntligen badminton, och då får jag prova det nya racket äntligen!

Jag ska alldeles strax köra Alex till dagis för första gången denna vecka, jag ska jobba 2 nätter nu så dagsvila behövs. Alex vill helst vara hemma men det blir alltid roligt för han när han väl är där. Nyttigt att träffa kompisarna och jämnåriga, blir tufft att alltid besegras av storebror. Framförallt när denna saknar ödmjukhet inför sin bror ;-)

Solen skiner idag och kanske kanske tar jag en långpromenad med Kevin, beror på vad som hinns med, inget stress 2011!

På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0