title>Carina-snurrig som få. -

Vad ska du bli när du blir stor?

Carina, vad ska du bli när du blir stor? Jag ska bli vätrinäär!

Ja, det ville jag bli när jag blev stor, är jag stor nu och vad är stor? Jag vet inte riktigt var tiden tog vägen. Vad blev med alla år? Jag har inte haft tid att plugga, jag har nog alltid tagit hand om någon jämt, så egentligen måste ju det vara mitt "kall". Eller? Jag hade förmånen att genom Britt Söderlund, en mycket härlig människa som berörde mitt liv, vart tog hon vägen? Jaja iallafall så hade jag förmånen att genom henne ha ett samtal med min guide i livet. Och då sa han till mig att där jag är idag har jag liksom bara hamnat och att jag skulle få ambitionen att slutföra mina studier, jag skulle ta mig i kragen för det var jag tvungen till. Men hur, när, var? Jag väntar fortfarande på det där mellanrummet i livet där ambitionen ska få plats. Jag kan ändå inte säga att jag slösat bort min tid där jag skulle staka ut min framtid för jag har ändå alltid gjort nytta. För någon och några.

Där jag är nu i livet är jag ganska nöjd med det jag gjort och jag antar att min tid kommer. Jag är ändå nästan färdig undersköterska, bara 2 kurser kvar. Och jag väljer nu att inte kalla mig misslyckad för jag har iallafall kommit en bit på väg och jag hoppas jag har berört någon i mitt liv och att jag är stor i någons liv.

En dag att fundera är inte att underskatta!

Myspys på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har berört mig i mitt liv och du är störst i mitt liv........

du underbara kvinna...//kram Håkan.....

2011-01-23 @ 16:10:05
Postat av: Ella

En så sprallig & glad & yrvädersunderbar människa som du berör garanterat ALLA människor du sprungit på i livet...utbildad eller inte så verkar det som du lyckas leva livet här & nu o alltid vara dig själv....de flesta lyckas aldrig med det..så var STOLT...KRAM (ps inte visste jag att HåkanBråkan var en så´n romantiker :)

2011-01-23 @ 18:14:42
Postat av: Petra Jonsson

Du är inte misslyckad!:) Vissa människor kommer o går det är svårt att förstå varför vissa gör det. Alternativet är att ta kontakt med dem. Invänta ett svar. Får man inget svar så får man försöka att gå vidare. Det kan vara jobbigt. Men det går! Lycka till min vän!

2011-01-23 @ 19:39:54
URL: http://vassgardahastmassage.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0