title>Carina-snurrig som få. -

Vårkänslor.

Mina vårkänslor kommer lite för tidigt, det är ju trots allt fortfarande minusgrader ute. Men jag tror min kropp fick en glimt av våren den där veckan med plusgrader. Åh vad jag längtar efter torr asfalt, värmande sol i ansiktet och överdragsbyxlösa ben. Njutbara promenader med Kevin, inte dom här jag-drar-hunden-i-bakbenen-för-han-måste-ut-och-kissa-trots-kylan promenaderna. Nä "hipp hipp hurra" för solen!

Nu ska jag snart lägga mig på yogamattan (dyna till utemöblerna) och ta fram mitt yogabälte (Felix judobälte) och stresc...strech...stretch....sträcka ut mina muckler.

Sen ska jag och Alex ta en mor och son fika på kondis, Alex ska beställa en osynlig kaka som bara han ser för han har pulvret, och jag ska beställa en kopp thé, endast thé! Efter Felix slutat skolan så ska han och jag ner till stan för han vill klippa sig.

I morgon är det min morbrors 60 årsfest och jag ser verkligen fram emot den, har inte dykt upp en enda ursäkt för att inte gå än och denna gång kommer de inte att dyka upp heller :-)

Vår!



"Våren är vackrast en vinterdag"
Carl Hammarén

Kommentarer
Postat av: prinsessanadia

Läste i Ab här om dagen att någon hittat snödroppar. Så då måste det ju vara ok att få lite vårkänslor :)

2011-01-16 @ 21:59:39
URL: http://www.prinsessanadia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0