title>Carina-snurrig som få. -

*viskning* här Carina, här är vi.....kom...kom

....var inte rädd....vi vill vara din vän... kom kom....

Föreställ er det underjordiska i Ronja Rövardotter. Så lent och förföriskt. Det är precis så min mans vinigum pratar till mig och JaA jag har testat men de bara ljuger och luras, de är inte alls här med vänliga avsikter. Fy!

Jag hoppas att jag med mitt tränande och Yogande nu ska kunna få styrkan att motstå denna underjordiska dragningskraft till detta socker. Det går superbra vissa dagar, jag är stark som en oxe, jag hånskrattar sockret i ansiktet men andra dagar låter jag mig luras.

Idag ska vi ju på 60års festen! Åhh, vad det ska bli kul, ser så fram emot att hela släkten samlas. För att vara en släkt som inte är överens så har vi alltid löljigt kul när vi ses:-) Kläderna har inhandlats Håkan och Felix är nyfriserade (Alex och Oscar blir inte med) men jag har ett problem med mitt eget hår. Gaaah! Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag blonderade mig för ett tag sen. Hemma. 10 ggr för att vara exakt. Det var inte nyttigt för håret. Det ramlade av och varje gång jag kom ut ur duschen så hade jag en ny frisyr. Nu är det mörkt igen och jag håller på att läka det så gott det går men jag kan ju inte göra något med det. Men nu precis så satt jag i telefon med finaste L och hon gav mig ett tips!

Nu ska jag hoppa in i duschen så jag kan åka och köpa det som behövs:-)

Ha en fin helg!

Jag som blond.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0