title>Carina-snurrig som få. -

En superduperdag!

Denna dag har varit helt suverän! Inte direkt pga av vad jag gjort utan pga att jag har helt kännt mig i synk, allt har varit perfekt och flytit på bra. Jag har inte kännt något jobbigt alls, jag hade klarat av vaaaad som helst idag:-) Skönt!

Jag cyklade till jobbet på den torra asfalten och jisses vilket härlig känsla bara det, lite kallt dock men varmare när jag åkte hem. När ajg kom hem hade Felix bakat supergoda muffins, jag städade och sen gick jag och Felix ut med hundarna tillsammans. Efter det badade jag Kevin och klippte ner han ordentligt, nu har han Gustav Wasa-öron igen.


Hej så länge! Nu hoppas vi att morgondagen blir lika bra som denna!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vad skönt att du hade en superbra dag :D



Hihi, ja. jag kanske får låna pojkvännens mobil om jag ska testa spotlight :D

2011-03-17 @ 16:01:41
URL: http://angelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0