title>Carina-snurrig som få. -

God morgon!

Har varit vaken sen kvart över sex, sover superdåligt nu för tiden. Men jag måste erkänna att det är ganska mysigt att vara vaken ensam. Dexter gick upp med mig och jag tänkte att det är nog bäst att gå ut med han på en gång, bara det att det tyckte inte Dexter. Han tvärvägrade att gå utanför tomten. Jag gjorde ingen deal av det, jag måste ju ändå ut med Kevin också, det är min morgon. Jag ska snart hämta Alex hos J. Han har bestämt sig för att gå på dansen, ni ser, bara han får fundera några dagar så. Nu blir det ensamfrukost framför tv:n! Lyx!

Kommentarer
Postat av: Anonym

go morgon älskling,,,,

2011-03-06 @ 11:44:58
Postat av: Madelen Eriksén

Fin blogg! Följa varandra på bloglovin?

Kolla gärna in i min blogg med.. något äre ju med den eftersom man har 1000 läsaree om dagen!

kisses! ;)

2011-03-06 @ 13:31:33
URL: http://madeleneriksen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan, skulle du vilja ha bloggsvar? tänkte bara tipsa om en tävling jag har där man kan få en bloggsvarsinbjudan, läs mera här: http://robinhoods.se/2011/march/bloggsvarsinbjudan.html#comment

2011-03-06 @ 19:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0