title>Carina-snurrig som få. -

Gonatt

Bloggar från sängen. Håkan snusar som attan brevid mig. Är nöjd med även denna dag. Det bästa med den här medicinen är att jag känner att jag kan sänka garden. Jag "bryr" mig inte så mycket längre. Alltså om, som jag fattat nu, småsaker. En sak stör jag mig dock på. Och det är Roza i BB. Herregud! I ärlighetens namn ska jag säga att jag först började kolla på big brother igen pga att jag är så oerhört intresserad av hur människor funkar och detta är ju verkligen ett experiment. Men mest farscineras jag av hur JAG reagerar över vissa människor. Ett experiment som sagt. God natt, nu ska jag försöka somna mellan Håkans snarkningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0