title>Carina-snurrig som få. -

Nu så....

Nu har jag krånglat och krånglat med bloggen och headern, men nu tror jag att jag är färdig. Beslutade att ha en header i färg ändå, ser lite trevligare ut fick jag för mig, mer levande. Eller?


Idag åkte Maria hem. Ledsen i ögat blev jag :-( Men nu hoppas jag att vi ses snart igen.....

När vi släppt av Maria åkte vi till Tommys och handlade, han hade räkor för 79:-/kg. Han har alltid så goda räkor så vi var tvingade att köpa ett kilo, då fick dessutom 2 långa baguetter på köpet så det var ju givet! Det glufsade vi i oss här hemma jag, Felix och Håkan. Sen skjutsade jag i väg Håkan som ska dricka öl med grabbarna.

Nu hoppas jag att min äldsta vill se en film med mig, ska in och fråga han nu.

Trevlig lördagkväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0